INSPIRASI HANTARAN TEMA TRADITIONAL

9:08 AM

بِسْمِ ٱللّٰهِ ٱلرَّحْمٰنِ ٱلرَّحِيمِ


Assalamualaikum pembuka bicara. Tak lengkap lah adat orang Melayu jika majlis perkahwinan tanpa barang hantaran rite..?? Kadang2 ak terfikir apa simbolik hantaran ni sebenarnya? Kalau x buat, x boleh ke? Tapi dalam2 ak berfikir mcm tu, malam lepas balik keje ak jugak yang semangat siapkan gubahan hantaran ak. Nampak macam leceh, tapi kalau semangat gaban tu dah datang..sampai ke tengah malam nak bagi siapkan.Hee...Disebabkan tema majlis perkahwinan ak adalah Traditional Melayu * Yang ni ak x tau kenapa ak obses sangat =p * Jadinya, jom cuci mata dengan hantaran berkonsepkan Traditional Melayu..!! ENJOICE  









Senarai barang2 yang ak pilih seperti biasa, sama je macam orang lain which are jambatan emas & perak, hati nyamuk, hati hama, air mata anak dara, air pinang muda dan semangkuk darah Sultan Ahmad. Ehhhh...!! 




Notakaki : Pelan2 siapkan langsir rumah

Baca entry lain

0 darlings

DRAMA QUEEN