CONTOH SURAT MEMOHON RELA UNTUK MAJLIS PERKAHWINAN

3:47 PM

Nama 
Alamat
No telefon

kepada,

KETUA RELA
.......

.......


PERMOHONAN BANTUAN  KAWALAN KESELAMATAN LALU LINTAS SEMPENA MAJLIS PERKAHWINAN

Dengan segala hormatnya saya merujuk kepada perkara diatas.

2.     Sukacita saya .................ingin memaklumkan bahawa saya akan mengadakan majlis perkahwinan anak perempuan saya sebagaimana ketetapan berikut:-

Tarikh : 
Masa : 
Alamat :

3.    Sehubungan dengan itu, saya ingin memohon bantuan pihak tuan agar dapat menyediakan 2 anggota sukarelawan untuk bertugas menjaga kawalan lalulintas pada hari perkahwinan tersebut, memandangkan kawasan rumah saya berhampiran dengan jalan utama.

4.    Jasa baik dan pertimbangan pihak tuan berhubung perkara di atas amatlah dihargai dan didahului dengan ucapan ribuan terima kasih.

Sekian, terima kasih.

Baca entry lain

2 darlings

DRAMA QUEEN