Herbalife Aqua Syampoo & conditioner

1:24 AM


BISMILLAH

Hey guys! It is naturally essential!!
kombinasi dr natural botanical
membuatkan rambut kekal lembut & cantek
syampoo & conditioner AQUA
sesuai utk semua jnis rambut
so, jgn risau okeh!
dan yg plg BEESST
AQUA HERBALIFE adalah
paraben & sulfate FREE
korang pun boley gunakan tiap2 ari
no problem!
serta mewangikan rambut spnjang hari
ad jugak testimoni dr rakan ak
yg mengatakan rambut dah x gugur
seperti dulu lepas menggunakan aqua neh!


boleh baca testimoni pengguna
kak Siti Yusmayati ttg Herbalife AQUA


" Saya masih nak cakap pasal shampoo aqua herbalife ni jugak because sblm ni masa saya buat brazilian hair treatment atau di kenali brazilian blowout atau BKT, sb rambut saya yg freezy, hairstylist kt Cut Above bgtau saya yg I need to use a sulfate free shampoo and conditioner utk maintain rambut saya. (Kos brazilian blowout saya utk panjang rambut saya masa tu ialah rm850) Then saya pun beli la shampoo and conditioner sulfate free dari dorg .. total rm280... Bila saya dgr masa launching shampoo aqua herbalife td yg shampoo n conditioner we olz ni sulfate free saya rasa syukur sgt sb harganya 1/3 dr kos saya dulu... I m so excited about herbalife products! "


ouh..ak pun x sabar nk order
so, sesiapa yg berminat 
nk mencuba product terbaru kami





boley sms/call/wassap
0198461193

Baca entry lain

0 darlings

DRAMA QUEEN